Druidegrafquote:
Maar je hebt in dat kwartier tijd toch wel meer tijd om het verhaal nou ja...verhaalquote:Op woensdag 2 april 2008 14:41 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmm moeilijk, moeilijk, als een halve gare er een flimpje van een kwartier over kan maken, dan moet een fotootje toch ook wel lukken?
De eerste pakt veel meer dan de tweede. De tweede is wat gewoontjes.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:16 schreef pauld het volgende:
hmm dit heb ik in het archief liggen, maar het kriebelt weer, dus ik ga voor wat nieuws!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef pauld het volgende:
hmm ik krijg meer een kerst gevoel ER dan een associatie met geloof.
quote:Op maandag 7 april 2008 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens even de stigmata ontvangen. Of hoe zeg je zoiets.
April - Geloof - standaard photoshopregelsquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:24 schreef kvdv het volgende:
Mag zoiets eventueel?
[ afbeelding ]
Of is het teveel bewerkt?
Mocht het mogen dan ga ik nog even verder het e.e.a. wegwerken
Edit: definitieve versie:
[ afbeelding ]
Maja wordt 'm waarschijnlijk niet... gok ik zo![]()
hier staat het origineel
Wegens godslastering?quote:Op maandag 7 april 2008 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
April - Geloof - standaard photoshopregels
Kvdv, het is een leuk experiment, maar wordt per direct door de Wedstrijdleiding gediskwalificeerd.
Jammer de pammer
je eerste foto doet t niet.quote:Op maandag 7 april 2008 17:48 schreef P_B het volgende:
Met als onderschrift:
...en het licht Gods daalde neder op Aard.
of
Deze foto wordt vergezeld met een Hemels "Aaaaahhhhhh". Batterijen niet inbegrepen.
[ afbeelding ]
Maar of ik er mee wegkomen en punten scoor vraag ik me af...![]()
De radertjes in mijn hoofd moeten nog maar even hun werk gaan doen.
Volgens mij hoort er ook maar 1 foto te zijnquote:Op maandag 7 april 2008 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
je eerste foto doet t niet.
en de tweede... ben bang dat ik m niet echt voel. t geloof althans
k heb hier ook nog zo'n foto waar je een aureooltje bij wil tekenen
[ afbeelding ]
en ja hijs niet goed scherp
De tweede vind ik beter in het thema passen.. De eerste vind ik dan qua compositie weer veel mooier.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:07 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Welke vinden jullie beter?
#1.
[ afbeelding ]
#2.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |